Anime Expo was in LA a few days ago, July 2-5 to be exact. I didn't go, but I kinda wish I didㅠㅠ. My brother went with his friends for the first two days, and brought me back some things! So let me take the time to show you what he got me~ My Anime Expo goodies!
몇 일 전이 로스앤젤레스 애니매이션 엑스포였어요. 전 안 간는데...갔을껄ㅠㅠ. 제 동생이 친구들이랑 이틀갔는데 제 선물 몇개 사췄어용~ 제가 여러분한테 보여주고 싶어서, 소개합니다! 제 애니매이션 엑스포 선물!
Eye Mask, Posters, Sticker, Figure
안대, 포스터, 스티커, 피규어
